Tisdag

Det blir inte så mycket skrivet när det närmar sig studenten nu.. Jag kör sista rycket i skolan just nu, imorgon är det 50 dagar kvar tills studenten. 50 dagar, det är ingenting! Denna dag har iaf gått åt till att sitta på lektionen och kolla på rättegången om utöya, eftersom jag är klar med den kursen. Lunch på pizzaland sen(L). Efter skolan gick jag och satte mig på körskolan, klarade slutfasen 5 ggr i rad och då kände jag mig nöjd och gick hem. Bytte om och åkte på fotbollsträning. Som för övrigt gick så jävla bra idag och va sååå kuuul! Nu sitter jag hemma och ska snart gå upp i tvättstugan och hämta sista tvätten innan jag ska sova. Körlektion kl 10 imorgon!

Vi hade match i söndags. Träning tisdag-onsdag. Match fredag, söndag och tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0